Ce fel de training mai poate exista pe timp de criză?

Părerile sînt împărţite. Unii spun că tocmai în timp de criză este bine să folosim cît mai eficient timpul, pentru a găsi modalităţile de ieşire din criză. Alţii susţin că trebuie să ne concentrăm doar pe acţiunile operaţionale imediate şi să încercăm să supravieţuim, fără a ne procupa de viitor, pentru că oricum depindem de alţii, care trebuie să-şi revină primii, pentru a ne trage şi pe noi iar în sus.

Cert este că, exceptînd cîteva situaţii, anul acesta piaţa serviciilor de training s-a redus considerabil, ca şi în cazul altor servicii-suport aflate în 2008 la mare căutare.

Ce ar fi de făcut de cei care oferă servicii de training? Evident, să acţioneze sau să reacţioneze la cererea de pe piaţă.

Ce idei aveţi? Ce v-ar interesa să învăţaţi sau să utilizaţi?

În speranţa că voi afla părerile voastre, vă doresc spor la învăţat lucruri noi!

Numai bine,
Cristina

This entry was posted in Romania, Training and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *