Valoarea pentru client și Biserica

Cred că organizația cel mai puțin interesată de valoarea pentru client este Biserica. Sau poate Biserica este singura organizație fără clienți?

Departe de mine intenția de a face aici o dezbatere religioasă. Dar, din punct de vedere profesional, nu reușesc să îmi dau seama dacă serviciile oferite de Biserica ortodoxă, ca instituție, adaugă sau nu valoare și pentru cine anume.

Întrebarea mă preocupă după ce am citit tot felul de articole despre anumite comportamente din unele biserici, în acest timp de pandemie.

Ce părere aveți? Cine este clientul în această situație particulară?

This entry was posted in clienti and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Valoarea pentru client și Biserica

  1. Simplu:
    se adreseaza tipului de client “captiv”, prin urmare are un oarecare monopol.
    Nu vreau sa fac profilul clientului.. imi trebuie cateva lamai.
    Concluzionez ca nu e interesata de valoare adaugata.
    Spor!
    Poate ii convingi 🙂 eu nu ma bag 🙂

Leave a Reply to Alexandru TUDOSE Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *